Uw mening telt!

Cliënttevredenheid

Spectrum GGZ meet de tevredenheid van de cliënten na elke behandeling met behulp van de Consumer Quality Index (CQi). De CQi is de gestandaardiseerde systematiek die gebruikt wordt voor het meten, analyseren en rapporteren van de ervaren kwaliteit rond de Geestelijke Gezondheidszorg vanuit het perspectief van de cliënt.

Over de jaren 2019 tot en met 2022 waardeerden cliënten hun behandeling bij de Spectrum GGZ met het gemiddeld rapportcijfer 9,4. We zijn trots op dit resultaat. Daarom besteden we regelmatig tijd aan het analyseren van uw antwoorden en de resultaten, waardoor we de kwaliteit van zorgverlening continu blijven verbeteren.

U kunt uw mening ook geven op de website van Zorgkaart Nederland.

Adres:
Jan Pieterszoon Coenstraat 7
2595 WP DEN HAAG
E-mail:
info@spectrumggz.nl
Algemene contactgegevens:
Tel.: 070 – 7999 110
Mob.: 06 – 38 43 68 69 (ook WhatsApp)
Fax: 070 – 8910 554
Bedrijfsgegevens:
AGB: 22221081
KvK: 72862009